U utorak, 10.6., u Osnovnoj školi kralja Tomislava Našice organiziran je Dan hobija u kojem su sudjelovale mnoge udruge i organizacije kako bi učenicima prezentirali raznoliku ponudu izvannastavnih aktivnosti i sportova. U suradnji s voditeljicom Prve pomoći Natašom Kruljac iz OŠ kralja Tomislava i Gradskim društvom Crveni križ Našice ovom prilikom je održana radionica ”Mala škola prve pomoći”. Kroz radionicu su učenici i svi zainteresirani prolazili različite punktove koje su prezentirali učenici naše škole (Željko Lozić, Stjepan Barišić, Marija Vučemilović, Ivan Bencak, Gabriela Zalaji, Jakov Tomašić, Marko Peša, Tena Jugović i Deny Paska) i volonteri Crvenog križa Našice te tako mogli naučiti kako osobu pravilno staviti u bočni položaj, postupak reanimacije kod odrasle osobe, djeteta i dojenčeta, upotrebu AVD uređaja i zaustavljanje krvarenja. Cilj radionice je potaknuti mlade na važnost znanja prve pomoći kao jedne od osnova kulture znanja kako bi u pravom trenutku upravo oni bili one osobe koje mogu pružiti pomoć. Ove radionice su provedene u sklopu projekta “Nauči, spasi, pomozi” iz kojega su nabavljene lutke za reanimaciju, a cijeli projekt je financiran preko Poziva za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025. Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Projekt “Nauči, spasi, pomozi” provodi se pod voditeljstvom učiteljice Marijane Gal Cvijetović, a realizira se kao dio izvannastavne aktivnosti Prva pomoć u Osnovnoj školi Ivane Brlić Mažuranić Koška i u suradnji s Gradskim društvom Crveni križ Našice i OŠ kralja Tomislava Našice. Glavni cilj projekta je razvoj novih kompetencija i vještina, tj. usavršavanje postupka oživljavanja (reanimacije) koje sudionici vježbaju na lutkama za edukaciju reanimacije koje ćemo provoditi postupkom pritiskanja prsnog koša izvana (kompresijama). Ovakve edukacije prve pomoći doprinose ne samo učenicima i školi, nego i cjelokupnoj zajednici. Doprinose razvoju mlade osobe pripremajući ih kao građane da budu samopouzdaniji, podržavajući i aktivniji u očuvanju zdravlja i sigurnosti, a kroz učenje vještina spašavanja života također se pomaže razvijati empatija, samopouzdanje i spremnost pojedinaca na djelovanje u bilo kojem trenutku.
Marijana Gal Cvijetović, učiteljica prirode i biologije