preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivane Brlić Mažuranić Koška

Login
Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

E-Dnevnik

Projekti

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta.pdf

 

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta.docx

 

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona.docx

 


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2013.

Ukupno: 213878
Ovaj mjesec: 46
Anketa
Koristim li svakodnevno internet upravo zbog Facebooka?



Korisne stranice

  

 

Prijevoz učenika

 

A tjedan

Ledenik

06:45

Andrijevac

06:50

Branimirovac

06:55

Lug Subotički

06:55

Topoline

07:10

Normanci

07:10

Niza

07:45

 

B tjedan

Topoline

06:50

Normanci

06:50

Ledenik

07:05

Andrijevac

07:10

Branimirovac

07:15

Lug Subotički

07:15

Niza

07:45

Školska knjižnica

Glazbena slušaonica

Glazbena riznica

Arhiva

Časopisi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VIJEST: Međunarodno istraživanje razvoja čitalačke pismenosti PIRLS 2021
Autor: Administrator , 30. 11. 2021.

Učenici naše škole tijekom studenoga sudjelovali su u međunarodnom istraživanju razvoja čitalačke pismenosti.

PIRLS istraživanje (Progress in International Reading Literacy Study) provodi se svakih pet godina, a mjeri međunarodne trendove razvoja čitalačke pismenosti učenika četvrtih razreda. Istraživanje je trebalo biti provedeno prošle godine, ali je, zbog situacije u kojoj smo već dvije godine, provedeno sada. Stoga su za istraživanje, između svih učenika petih razreda, odabrani prošlogodišnji četvrtaši Područne škole Ledenik.

U petome ciklusu PIRLS 2021 istraživanja sudjeluju učenici iz 50 zemalja, a ujedno se obilježava i 20 godina u praćenju trendova razvoja čitalačke pismenosti. Novost je provedba  istraživanja u digitalnome obliku koje su provele neke hrvatske škole, među njima i naša. Istraživanjem je koordinirala učiteljica D. Beram uz veliku pomoć učitelja Informatike H. Štefanca.

Učenici koji su sudjelovali u istraživanju rekli su da im je ono bilo zanimljivo iskustvo, da su zadatci bili lagani i da će ih motivirati za daljnji školski rad.

Daria Beram, učiteljica HJ






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju