« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici naše škole tijekom studenoga sudjelovali su u međunarodnom istraživanju razvoja čitalačke pismenosti.
PIRLS istraživanje (Progress in International Reading Literacy Study) provodi se svakih pet godina, a mjeri međunarodne trendove razvoja čitalačke pismenosti učenika četvrtih razreda. Istraživanje je trebalo biti provedeno prošle godine, ali je, zbog situacije u kojoj smo već dvije godine, provedeno sada. Stoga su za istraživanje, između svih učenika petih razreda, odabrani prošlogodišnji četvrtaši Područne škole Ledenik.
U petome ciklusu PIRLS 2021 istraživanja sudjeluju učenici iz 50 zemalja, a ujedno se obilježava i 20 godina u praćenju trendova razvoja čitalačke pismenosti. Novost je provedba istraživanja u digitalnome obliku koje su provele neke hrvatske škole, među njima i naša. Istraživanjem je koordinirala učiteljica D. Beram uz veliku pomoć učitelja Informatike H. Štefanca.
Učenici koji su sudjelovali u istraživanju rekli su da im je ono bilo zanimljivo iskustvo, da su zadatci bili lagani i da će ih motivirati za daljnji školski rad.
Daria Beram, učiteljica HJ