2021-11-30 19:37:00

VIJEST: Međunarodno istraživanje razvoja čitalačke pismenosti PIRLS 2021

Učenici naše škole tijekom studenoga sudjelovali su u međunarodnom istraživanju razvoja čitalačke pismenosti.

PIRLS istraživanje (Progress in International Reading Literacy Study) provodi se svakih pet godina, a mjeri međunarodne trendove razvoja čitalačke pismenosti učenika četvrtih razreda. Istraživanje je trebalo biti provedeno prošle godine, ali je, zbog situacije u kojoj smo već dvije godine, provedeno sada. Stoga su za istraživanje, između svih učenika petih razreda, odabrani prošlogodišnji četvrtaši Područne škole Ledenik.

U petome ciklusu PIRLS 2021 istraživanja sudjeluju učenici iz 50 zemalja, a ujedno se obilježava i 20 godina u praćenju trendova razvoja čitalačke pismenosti. Novost je provedba  istraživanja u digitalnome obliku koje su provele neke hrvatske škole, među njima i naša. Istraživanjem je koordinirala učiteljica D. Beram uz veliku pomoć učitelja Informatike H. Štefanca.

Učenici koji su sudjelovali u istraživanju rekli su da im je ono bilo zanimljivo iskustvo, da su zadatci bili lagani i da će ih motivirati za daljnji školski rad.

Daria Beram, učiteljica HJ


Osnovna škola Ivane Brlić Mažuranić Koška