preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivane Brlić Mažuranić Koška

Login
Tražilica
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

E-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
Privola.docx

 

 

Projekti

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta 22-23.pdf

 

 

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta.docx

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2013.

Ukupno: 259883
Ovaj mjesec: 2655
Korisne stranice

  

 

Prijevoz učenika

 

A tjedan

Ledenik

06:45

Andrijevac

06:50

Branimirovac

06:55

Lug Subotički

06:55

Topoline

07:10

Normanci

07:10

Niza

07:45

 

B tjedan

Topoline

06:50

Normanci

06:50

Ledenik

07:05

Andrijevac

07:10

Branimirovac

07:15

Lug Subotički

07:15

Niza

07:45

Školska knjižnica

Glazbena slušaonica

Glazbena riznica

Arhiva

Časopisi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VIJEST: Radionica Zemlja u svemiru - Uspon u pismenost
Autor: Dubravka Payerl-Čikara, 26. 9. 2014.

S obzirom da je projekt „Uspon u pismenost“ zamišljen kao skup aktivnosti vezan uz Svemir, učiteljica geografije Anica Kubaša i knjižničarka Dubravka Payerl održale su radionicu na satu geografije u 5.b razredu.

Kao motivaciju za obradu nastavne jedinice Zemlja u Svemiru koristile su mnemotehnička sredstva (tehnike pamćenja). To je jedna od metoda primjene mentalnih ili umnih mapa. Ovog puta smo koristili mnemotehnička sredstva na drugi način, poigrali se riječima i učili. Učenicima je ponuđen plakat sa slikom Sunčevog sustava. Na plakatu je pjesma Planeti u Sunčevu sustavu, autorice Sanje Faivre.


Planeti u Sunčevu sustavu

Baš su čudni ti

planeti:

MERKUR veli VENERI

da je 

ZEMLJA pala s MARSA,

a

JUPITER

pita

zašto SATURN

nema sata,

zašto

URAN

nema uru.

I još neka dva bez veze

…tun…ili…ton…?

NEPTUN i PLUTON!

 

Nazivi planeta su istaknuti velikim slovima. Jedan od njih je suvišan. Učenici su naglas pročitali pjesmu zatim su ispisali istaknute nove pojmove. Zadatak učenika je bio urediti pjesmu na način da nepotrebna informacija bude isključena, a točno zabilježeno,  vizualizirano i pročitano. Na taj su način usvojili nova znanja toga predmeta, vježbali pismenost, čitali naglas i proveli aktivnosti radionice Uspon u pismenost.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju