« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U školskoj godini 2014./2015. Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar proveo je pilot-projekt Posjet osmih razreda Vukovaru. Učenici iz pet slavonskih županija obišli su memorijalna mjesta u Vukovaru, a ove će godine svi učenici osmih razreda u Republici Hrvatskoj sudjelovati u projektu.
Cilj projekta jest učenike osmih razreda dvodnevnim posjetom Vukovaru učiti o vrijednostima Domovinskog rata i Bitke za Vukovar. Posjet uključuje predavanje o Domovinskom ratu u skladu s nastavnim programom predmeta Povijest za osme razrede, obilazak svih mjesta sjećanja vezanih za Domovinski rat, prenošenje poruke mira, prihvaćanja različitosti i suosjećanja kroz Školu mira i radionice. Ministarstvo branitelja financira smještaj, prijevoz i prehranu za sve učenike osmih razreda tijekom posjeta.
Učenici osmih razreda Osnovne škole iz Koške Vukovar su posjetili 11. i 12. studenog. Krenuli su autobusom u ranim jutarnjim satima. Prvoga su dana posjetili rodnu kuću hrvatskog nobelovca Lavoslava Ružičke i poslušali predavanje o Domovinskom ratu i Bitci za Vukovar. Na ušću Dunava i Vuke šetali uz bijeli križ, jedan od simbola Vukovara.U dvorcu Eltz smješten je Gradski muzej Vukovar. Učenici su se mogli upoznati s baroknom umjetnošću, šokačkom tradicijom, povijesti obitelji Eltz...
U Vukovarskoj bolnici nitko nije ostao ravnodušan. U podrumskim prostorijama prikaz je stanja iz vremena opsade grada. U Muzeju vučedolske kulture su detaljnije upoznali arheološku baštinu ovoga kraja. Učenici su se pomolili na Memorijalnom groblju i na Ovčari, te obišli Spomen-dom Ovčara. Učenica 8.b razreda Laura Miletić pročitala je Priču o gradu Siniše Glavaševića, novinara ubijenog na ovčari 19. studenog 1991. Mnogima je najbolji bio posjet vojarni.
Učenici su prespavali u novootvorenom hostelu Zagreb. Na ovaj način pružena im je mogućnost socijalizacije u novom okruženju, prilika za upoznavanje običaja, navika i kulture zavičaja u cjelini.
Lara Kovačević, 8.b